Nihankuzey benim bildigim kadariyla hamileyken emzirirsen bir cok gida zehirlenme yapar. Normalde hamilede yiye bileceyi emzirende yoye bileceyi gidalar ikisi bir arada oldugu zaman zehirleme yapanlar var bebegi. Ama yinede sen bilirsin tabi, doktor emzirme diyorsa kesmelisin bence israr etmene gerek yok hem 11 aylik olmus 6 ya kadar mecbur ondan sonrasi sana kalan bi durum. Ben olsam keserdim memeden.