11 aylık bi bebeğim var maşallah gelişimi iyi emziriyorum ek gıdada aliyo bunlarda sorun yok kendi isteğimle hamileyim şuanda ve emzirme diyo bugün gittiğim doktor hormonların değişiyo sütten bebege geçer diyo bunla ilgili bilgisi olan var mı ve herkes konusuyo emzirme konusunda kararliyim biraktirmiycam ama biraz desteğe ihtiyacım var sanırım yok karnındaki büyümez filan diyolar tecrübelerinize ihtiyacım var