tgur49 canım eğer bebeğin ayı tutuyorsa getir büyükte yüzlü paket Bir de bir paket ıslak mendil hediyeli 200 TL yani bir bez 2 liraya geliyor hatta ıslak mendili de koyarsan çok daha ucuza geliyor gerçekten ucuzluktan da ziyade gayet kaliteli yani gerçek mi bilmiyorum ama sleepy’nin markasıymış zaten