tgur49 100lüsünü 200 tlye almıştım indirimde diye sırf. Benim bebeğim bez ayırmıyor, pişik yapan olmadı, hangisi indirimdeydi onu alıyorum hep. Ama pure baby ayrı Bi güzel. Molfix sızdırıyor bu sızdırmıyor. Çok uygun ve çok güzel bence. Sadece Bi tık hışırtısı var onun dışında gayet güzel.