Hilalanm şöyle söyleyim benim doğumumda doğum sonrasında sıkıntılı geçti.ilk başlar da kolaydı güzeldi ama ben psikolojik anlamda hiç iyi değildim ilk bir hafta kayınvalidem geldi sonrasında yok tabi. Ondan sonra ki süreçlerde bebeğin huysuzlanmaları arttı gaz sorunu. Sonrasında sarılık oldu hala daha var iki aylık anne sütü sarılığı dediler. Sonrasında nötropeni çıktı bebekte. Kısacası hala daha bugün bile emmek istemedi gazdan dolayı ağlama krizleri. Kısacası her hafta hastanelerde yiz bu güne kadar 25 tüp kan aldılar kansızlık oluştu kan ilacı başladılar. Öyle yorucu ve çok zor bir dönemden geçiyoruz.yani bir de kabızlık sorunu yaşıyoruz çok yediğime içtiğime çok dikkat ediyorum fakat olmuyor. 2470 kilo doğdu. 2350 hastaneden ayrıldık.şimdi tam iki aylık 4.5 kilo boyu 44 cm di şimdi ise 57 cm gelişim açısından şükür bir sıkıntı çekmedim