Hilalanm ddyvzz doğum sonrası süreci nasıl geçirdiniz benim bebeğimde 36 haftalık doğdu ama 33 ile uyumluydu 2300 kilo doğdu şuan 17 günlük
hllyldz Prenss-annesi onlar çok güçlüler siz güçlü olunki sizin enerjinizle hayata sıkı sıkı tutunmaya devam etsin 🐣 67 gün küvözde kaldık bizde çok zor günler geçirdik çok şükür şimdi yaramazlıklarıyla uğraşıyoruz minik adamın 🙈
Senayys seda2023 maşallah Allah güzel ömür versin inşallah 😍benim oğlum da 33 haftalık doğdu 10 gün kalmıştı kuvözde bir ömür gibi gelmişti ozaman bana 🥺özel değilse sizin süreciniz neden o kadar uzadı acaba
zeynepyildiz Gebelik zehirlenmesiyle 27+3 de geldi oğlum 😔 24 haftayla uyumlu gelişememiş, beslenememiş anne karnında, 2 buçuk ay kalır küvezde dedi. Bugün 27 gün oldu tam, çok şükür genel durumu iyi inşallah daha iyi olacak yavrum 🤲🏻
htcshn2002 ipal 36+2 de doğdu. Gelişim geriliği nden dolayı 34 haftalık ile uyumluydu. Kövezde kalmadı çok şükür hemen yanıma verdiler.
Hilalanm htcshn2002 benimde aynı şekilde yanıma verdiker şuan 17 günlük siz doğum sonrası nasıl bir süreç geçirdiniz
atlas1655 anneyimannea merhaba 🌸 26 haftalık 860 gr doğdu şuan kronolojık 7 aylığız düzeltilmiş 4 aylığız kilosu 5 di 1 ay önce şuan ne kadar bilmiyorum hamdolsun iyi gidiyoruz rabbim kimseyi evladıyla sınamasın çok zor günler geçirdik 😢