sezer2022 superkahramanbiranne bekarken yıllarca folklor oynadım, festivallere falan katıldım,, şuan öyle uzun boylu olmasada hafta 1 akşam kursa devam ediyorum 🤗 (sağolsun o akşam eşim bakıyor oğlana)
superkahramanbiranne sezer2022 dans kursu da bir fikir çok mantıklı zayıflatır da. folklör oynamayı bende çok istemiştim🥰
pasaklisinkukuli superkahramanbiranne karma dövüş sporu maçları mükemmel oluyor izlemesi kan kavga görüntüsü sevmeyen biri için tam tersi tabiki
Edda112 superkahramanbiranne amatörce resim yapıyorum, saksı boyama yapıyorum, kitap okuyorum ve kitap kulübü etkinliklerine katılıyorum, dizi-film izliyorum, namaz-kuran okuyorum, yürüyüş yapmayı çok seviyorum. ☺️
superkahramanbiranne Edda112 içim açıldı hobikerinizi okurken . temizlik yemek bulaşık dışına çıkmak harika geliyor insana
meraliredam superkahramanbiranne Ben oğlumun odasının bir duvarına uzay konsepti çizdim ☺️ Çok seviyorum resim yapmayı Kendimce dikiş makinam var kendime elbise, kimono vs dikerim. Eşimle evimizin yakınındaki millet parkına gideriz saat fark etmeksizin orda yürür oturur hamak vs kurarız Zaten annelikten geriye pek bişey kalmıyor bunlar da sıkıca tutunup devam ettirmeye çalıştığım hobilerim 😅
superkahramanbiranne meraliredam ay haran kaldım çok güzel olmuş. arkadaşım olsanız rica ederdim bize de yapar mısınız diye 😊😉dikiş makinası da çok iyi bir hobi özellikle bu ekonomi de 😇hamak kurmakta harika ama bizde saat farkediyor ya gündüz aşırı sıcak oluyor 😁
Cnsumom superkahramanbiranne youtubeden bakabilirsin ecenin örgüleri ve ôrgü aşkm bebeğim sayfaları detaylı anlatıyor
superkahramanbiranne ArvenMom lego seti dediğiniz şey küç0k küç9k parçaşar var ve bunlardan kule tekne araba yapıyorlar böyle bir şey mi
ArvenMom superkahramanbiranne evet lego serisinin belki görmüşsünüzdür eyfel kulesi çiçek araba dinozor falan yapılıyor
superkahramanbiranne Simsimy şuan çocuk gelişi tarzı ve konusu fark etmezsizin akıcı çabuk okunan kitap bakıyorum😆
meraliredam superkahramanbiranne Çok teşekkür ederim ❤️ Etrafimdakiler de istiyor bende vaktim el verdiğince yapıyorum 😅 Eşim 3 vardiya çalışıyor, dün gece evde yoktu evdeki kimonomdan kalıp çıkarıp oldukça amatörce kimono diktim sabah 6 da uyudum ama inanılmaz deşarj oldum mesela ☺️ hamaga yatmaya bana sıra gelmiyor ve sıcak bize de vuruyor , eşimin saatleri akşama uyuyor genelde .. öyle yani 😊
Edda112 superkahramanbiranne kesinlikle öyle. Ev işi için kısıtlı zaman ayırmak lazım. Bi rutin olmayınca hiçbir şeye vakit kalmıyor. 😆