Maliki melegim71 aynı sekılde tatlı ve ekmegi bırakırsam porsiyonu kucultürsem değilmi güzel sonuc alırım yoksa tek basına leslie yeterli olmaz sanırm
tontonanne Maliki valla benim sofra toplamadigim zamanlar oldu 😅 akşama kadar duruyodu gidip geliyor yiyordum
gurbetteanne10 Maliki hayır hep böyleydin lohusa psikolojisini yaşıyorsun geçecek zamanla daha sağlıklı şeyler yemeye baslicaksin bebeğine alisacaksin 🌸
Maliki gurbetteanne10 bilmiyorm yaa kendimi motive ediyorm edicem işte açken unutuyorum tokken dıkkat et porsiyon kucult felan diyorm kendıme tatlı yeme felan snra diyorm bebegn kcuk sutum eksilir kalitesi duser bebegm kılo akamaz takma diyorm ama bende aynada kendıme bakmak cok ıetemıyorm
gurbetteanne10 Maliki ay ben neler neler diyordum lohusayken herkes kafayı yediğimi düşünüyordu 😂 eski yazdıklarıma bak istersen sukredersin
Yagmurcmn Maliki 65 den giç inmemiş biriyim evlenmeden öncede hamile kaldım 86 ile doğum yaptım bebeğim 16 aylık şuan 59 kg düştüm ve hiçbirşey yapmadım emziriyorum ve yiyorum zamana bırak şuan çok taze annesin
Maliki Yagmurcmn ay zamana mı bırakaym korkuyorum iyice kilolu olurum yada veremem bacaklarmn kalcamın küçülmesi benı cok saskin eder insallah dedıgnz gıbı olur
melegim71 Maliki malesef illa misal sosyal medyada youtubede bunlarin tabak ornekleri oluyor aslinda baktinda tabak cok doyurucu fakaf kalorisi az ve verebiliyorsun yani boyle yapabilirsin
Yagmurcmn Maliki akşam 5 6 dan sonra yediklerinize daha dikkat edin bol su bu düzene alışacaksınzı zaten hiçbişey olmaz
Maliki beyzaslck 4 ayda 12 kılo. Güzel sonuc ben sanırım böyle emzıryotm ya birden hergun kilolar gidecek eksılcek dıye dusundum ondan bıraz moralim bozuldu hergun aynuyım ustune sankı kalınlasıyorm. Leslie yapıcam sütümün tadı kalitesi bozulmaz deflmi