Maliki merhaba, 40ım çıktıktan sonra bende sizin gibiydim doğuma 90la gitmiştim 10 gün sonra 76 kiloydum. Ama o kadar abartarak yedim ki (süt yapsın diye değil canım istediği için) doğumdan sonra 87ye kadar çıktım bebegim 11 aylık suanda 73 kiloyum dikkat ediyorum. Sütü çok arttıran şeyler su yeşillik falandır. Tabi ki canınızın istediklerinden yiyin ama benim gibi abartmayın. Eğer ölçülü giderseniz emzirirken cok kalori harcanıyo ve mükemmel kilo verirsin bir yandan. Kendine sağlıklı tabaklar yapmaya calış😍 ara öğünler yap meyveni ye kuruyemişini ye. Kesinlikle aç kalmazsın. Ben abarttıgım için cok pişman oldum o yüzden sizn daha erken oldugu için söylüyorum kesinlikle diyet yapıp sütünüzü azaltın demiyorum bu arada yanlış anlamayın lütfen beni🌸🌸