rodinssmom 9 aylık bize noldu anlamıyorum herşeye mızmız benden ayrılmıyor kucaktan inmiyor bırak iş yapmayı WC ye gidemiyorum ne yapacağım bilmiyorum
0000Bahar rodinssmom ay evet o dönemde anneden ayrılma korkusu olurmuş bebeklerde bizde öyleydik babaya pek gitmez hep ben anneme gider başka yok
Drymama 0000Bahar Çok zor aynı durumdayız uykuları saçmaladı yeme içme saçmaladı hersey bozuldu yani ne zaman aglayacagı belli degil bide susmuyo 😒
0000Bahar Drymama tuhaf bi zamandayız gerçekten anlamıyorum bi gülüyorsa bi anda ağlayıp bide çığlık atıp kendini sıkıyor ne yapacağımı şaşırdım kaldım yani
Eglenogren 0000Bahar benim oğlum da 20 aylık birkaç gündür bir şeylere bir anda ağlıyor. Neden ağlıyor hiç çözemiyorum..