Kızlar merhaba bu 21 ay nasıl bişi ya herşeye ağlıyor kafasına vuruyor kafasını yere vuruyor 2 yaş atak diyorlar acaba ona mı girdik gün boyu deli gbi markette bi ordan bi oraya koşuyor kucakta kendini atıyor evde asla beni rahat bırakmıyor bide hasta oldu bu ara nazından durulmuyor uykusu var direniyor ağlıyor hıçkıra hıçkıra uyudu iç çekiyor terlemiş değiştirim dedim üstünü kıyamet kopardı ilk defa çığlık attığını duydum üzüldüm tuhaf hissettim