KLORAK laura_ aşkım olmayan parayla nasıl alışveriş yaptık bende anlamıyorum ama bu para hiç olmamış 😱
dilberhala1 KLORAK Ben bozuk para hastasıydım olsaydı kesin bilirdim 😂😂😂😂 50 bin lirayla boğulmuştum hatta 😂😂😂😂😂 havuç yerken hiç unutmam 😂😂 elimde hep bozuk parayla gezerdim allahım köyün delisi gibi ya 😂😂
ArsAyz KLORAK Geçenlerde gördüm sosyal medyada. Varlığını düşünen çok fazla, gördüğümü asla unutmam yok 😂😂
susunbebekuyuyo KLORAK 0ları atmadan önce 25 kuruşa aldığımız gofretler renkli jöleler tatlı cheetos cipsler ve tasolar geldi aklıma ügühühüüh 🥹
Deletedmom_112 Goktugmom_ aaa benim zamanım da kek + meyve suyu 25 kuruştu, tabi o zamanlar kuruş yoktu 250 bin liraydı, böyle yazınca kendimi çok yaşlı hissettim 😂