KLORAK dilberhala1 şehir efsanesi değil ama Mandela etkisi. Ben bakıp insafa yorumları okuyunca hatırladım parayı hatta neler aldığımı düşündüm ama beynim kabul etmiyor gerçeği biliyor 🤣
oykumMom dilberhala1 ay o kadar yaşlı değilim dur ama hatırlıyorum küçükken dondurma falan alıyorduk 😂😂😂
KLORAK Kizarmisdondurma evet ya dünya inanıyor ama yok çok saçma dimi Bi teoriye göre de öyle bi görsel yayılıyor herkes varlığına inanıyor ve her yerden siliniyor insanların algısıyla oynanıyor
kirikkalp KLORAK neeeee Allahımmmm 🌚😳🤣🤣🤣 Bu forumda ben bugün çok gülüyorum çocuğum uyanacak gidiyorum sizin nerde aklınıza geldi gece gece yarabbi 😁😁
dilberhala1 KLORAK Ben bozuk para hastasıydım olsaydı kesin bilirdim 😂😂😂😂 50 bin lirayla boğulmuştum hatta 😂😂😂😂😂 havuç yerken hiç unutmam 😂😂 elimde hep bozuk parayla gezerdim allahım köyün delisi gibi ya 😂😂