Superisii ben geçen gittim psikolog a ve esimlede aile terapistine gittim eşim ikisinide biliyor oğlumuzuda yanımıza aldık bırakacak kimse yoktu diye hep beraber gittik, eşim normalde oğlum durmayinca Telefonu verirdi işte yemek yemezdi açardık son zamanlar da onun dışında TV telefon vs yoktu zaten 18 ayına kadar son 2 aydır vardı onuda terapide. sonra kesti yanında telefonla oynardı artık oynamıyor, ama bizim sorunumuz bu değildi sadece o sıra terapiste bunu anlatınca onun dediği kelime ona ders gibi geldi ve şuan bunları yapmıyor ve aile terapistinden çıktıktan sonra oh iyi geldi dedi zaten ben psikolojdan tek başıma görüşmeden çıkana kadar onlar 30/40 dk kadar baş başa konuşmuşlar umarım devamı da güzel olur diye düşünmek istiyorum, ve emziriyor san ilaç zaten vermiyor doktorlar, benim ilaçlık bir durumum yok ama daha önce psikiyatri gittimde ilaç yazmak istedi hemen direk 15 dk görüşmede 😂 (kafayı yediğimi mi düşündü anlamadım kv mubabetinden dolayı ) sonra emzirdigimi söyleyince ve ilaç kabul etmedim ben sadece anlatmak istiyorum rahatlamak istiyorum dedim ve beni psikolog yönlendirdi ilçe sağlıkta bir danışman gidiyorum ilk seansimdi ikinciis de haftaya umarım umursamaz biri olabilirim