Randevu alıp gitmek istiyorum.. ama dizilerdeki (kırmızı oda) gibi bi ortam olmadıgını biliyorum :) sanırım ilaç verip gönderiyolarmış. İçimi dökmek istiyorum, rahatlamak istiyorum ama bi yandan da eşimin bilmesini istemiyorum çünkü bi arkadaşımın eşi boşanırsak psikoloğa gittiğini ilaç kullandığını kanıtlayacam çocukları sana vermeyecekler diye tehdit etmişti eşini o yüzden bende korkuyorum ilerde eşim de bana böyle bi pislik yaparsa diye.. ama özele gidecek durumum yok maalesef ..