11 aylıkken tüp mide oldum. 2. Ayımdayım. Allahım.. halsizlik mi dersin yorgunluk mu😬😬😬 bende o ayaklanmadan olayım dedim oldum.. ama yetemıyorum cogu zaman..
Süt konusuna gelecek olursak, kesınlıkle azalır. 6aydan sonra bir tık daha yeterli beslenme oluyormus. Suan ben bu yemeyle sütün asla devam edeceğini düsünemiyorum