cerenelif2024 ben tam 4 ay once tup mide ameliyatı oldum. Kizim 6 aylikti. Ama benim kizim veni sadece 2 ay emebildi. Sütüm olmadığı icin ameliyat olmaya karar verdim. Şimdi siz emziriyorsunuz. Söyle sütün kesilmesini bir kenara bırakarak diyorum bunlari. Ameliyat kolay gecti benim icin fakat herkeste ayni olmuyor. Ilk ay sivi dönem püre kato diye geçiyor. En zoru bu dönem. Doger aşama kati beslenmeye geçtiğinizde hoşunuza gidiyor cok az yiyorsunuz ve doydugunuzu hissediyorsunuz. Ben ameliyattan 16 gun sonra ise döndüm fakat sonrasında 3.ayımda halsizlikler sac dokulmeleri başladı. Yani bu süreç sadece zayiflama odakli olmuyor. Bir bebek midesi var ve bu durumda sizinde ilgi , enerji ve motivasyona ihtiyaciniz oluyor. Ben isten o ladar halsiz geliyordum ki kursumu kapattim ve yeni donem için dinlenmeye çekildim. Öncelikle kendinizi düşünürsek psikolojinizi iyi hazırlamak gerek. Ki siz emziriyorsunuz birde. Iyice araştırın artisini eksisini tartın ona gore karar verin derim.