fatma_6141 bana da öyle gelıyodukı kakayı oturarak yaptıgını hayal bile edemiyodum gozumde canlanmıyodu imkansız gibiydi ama öyle olmuyo o vakıt gelınce tutturma,inat dönemi gecince kabul edicek. Cok doğru demis bizim pedagogda ne desem tamam ayakta yapsın, bez istiyosa beze yapsın, cise wc ye gidiyosa tamam diyin,diye baskıcı olmadan yönlendiriyodu. Gel zaman git zaman çözüldü sizinkide cozulecek. Sonra insan kendine kızıyor nasılda taktım kafaya diye