Ballloglum bide konuyu kakadan cıkardıktan sonra bireyselliği ön plana cıkarın. Mesela benım kızı okula başlattı pedagog. Odasını ayırttı. Cocuk başladı ben artık ayrı yatıyorum , annemsiz okulda sosyalleşiyorum vs, mesela çanta aldım kendıme sence hangi renk daha güzel , eve çaydanlık aldım sapını şöylemi seçsek sen ne diyosun gibi tabiri caizse cocugun totosunu kaldırdık. Şımartmaksa şımartmak ama bu iş özgüven işi anladıgım kadarıyla. Sonra cocuk başarma duygusunu tattıkça kakayla inatlaşmayı bırakacak. Ben dedim ki nasıl bilerek tutar acıyor diyor cocuk. Yoo dedi yumuşaksa acımıyor, surup da iciyor . Farkında bile değil ama hükmetmek istiyor