barlas53 naynini züber hiç sevmıyo benim sıpa elma armut irmikli onu seviyo onu yapıcam artık pankek felan karıstırcam bakalım hangisini yer
naynini barlas53 şimdiden sağlıklı, hayrlı yolculuklar 😊 yemezse de hiç üzülmeyin, bir şekilde büyüyorlar (bu aralar kendime hep bunu söylüyorum, söylemek zorunda kalıyorum 😄)
naynini barlas53 azilar ve köpek dişleri geliyor bizim de 🥂 iki üç hafta önce el ayak oldu, çok ağır geçirdi. Zayıfladı, üzülüyorum 🥺
Mnli barlas53 kaç saat yola çıkacaksınız bu sıcakta yemekler bozulabilir pankek yapabilirsiniz meyve yetirebilirsiniz hazırda yoğurdunuz varsa onu yanına buz falan koyup alabilirsiniz yulaf lapası yapıp kavanoza koyun yine meyve ile yedirebilirsiniz