barlas53 için rahat etsin, yap tabi ki💐 irmik, elma konsantresi, elmanın kendisi, ceviz rendelerim bir de içine. Bazen fındık da ekliyorum. Hiç şaşmaz yerdi mesela ama no nooo ağzına sürmedi😊 sağlık olsun, sağlıklı olsun🤲🏻 yasada ayran icirdik biraz.
Evde tatlı, tuzlu dengesine dikkat ediyorum ama dışarı çıkınca çok da kasmiyorum. Meyve suyu alabilirsiniz yanınıza. Bir de zuber falan almıştım ben, oyalasin diye, onu yemişti bak 😊