ikiminik16 MelekAnnesii yok maalesef ben de araba olmayacak o dönem okul 2 dakikalık mesafede ama.cok zor olacak
tazelianne ikiminik16 inşallah alerji değildir küçük aylarda çok zor bir süreç, 6,5 aylık hala gazını çıkarmadan uyutamıyorum ek gıdada ne versem gaz yapıyor, hala uyurken ağlıyor. Hem ağızdan hem alttan gazını çıkarmaya çalışın belki rahatlar 🙏🏻🌸
ikiminik16 tazelianne çok zor kesinlikle alerji dendi mi tüylerim diken diken okuyor benimde çok çektim bende ilk oğlumda
aden34 ikiminik16 gaz sancısından ağlıyor dur bezini ıslatıyorsa doyuyordur altını değiştir emzir yarım kundak yapmayı dene sonra beyaz görültu aç sakinleşir bizde 1 aylığız akşamları ağlama krizlerine giriyor kendini sıkıyor 🙏
aden34 ikiminik16 ağlaması normal çok ağlıyor diye doktora bile götürdüm doktor bişeyi yok gaz sancısından ağlar yada kucak ister dedi kucağımda sakinleşiyor 😅
Ardenaden MelekAnnesii demi bnmde en buyuk pismanlgm kizima kizmak oldu cunku bebegm hm alerjik hem alti cgider gbi pisti bez baglayamazdm cok zordu