serendipity16 balbadem48 uzun süredir mi böyle ? Benimde bebeğim 1 hafta öyleydi dedim herhalde kolik bebek ama sonradan geçti atak haftasıydı sanırım tam 2 aylıktı o zamanda bende konu açmıştım burada
zencizeytin balbadem48 ay aç olabilir mi ya. Biz de bir kere gazı var susmuyo diye hastaneye gittik hastane inliyordu meğer memede kalmış ama emememis emzirdim de kucağımda uyumuştu sıra beklerken