Kızlar bebeğim 2 aylık sürekli ağlıyor artık eşimin de benim de takatimiz kalmadı uyumak istemiyor salla salla koyuyoruz yatağa yine ağlayarak uyanıyor gün içinde sadece memede susuyor oda bazen yada uyuduğunda normal mi bilmiyorum ne yapacağım bir doktor gaz vs dedi biri alerjisi var süt ürünlerine dedi herşeyi deniyoruz yok susmuyor