tevhide37 Yan etkisi olmadı ne kilo nede kanama gibi. 9,5 ay oldu doğum yapalı 3. ayda başlamıştım adet olmadan halada olmadım. Evet başta bende öyle düşündüm bir süre sadece hapla korundum ama sonra içim rahat etmedi dahada garanti olmasını istedim 😂 Burda düzenli hap kullandığım halde hamile kaldım diye postlara denk gelince tutuştum 😂 Dünde vardı bir bayan 13-14 aylıkmış bebeği başka bir hapla korunuyor 1 aylık hamile olduğunu öğrenmiş