Pnar_2886 Sezeryanla doğum yaptım kırkım ciktiktan sonra spiral hemen takılmıyor sanırsam 8 hafta geçmesi gerekiyormuş birde lekelenme çok oluyormuş başka ne önerirsiniz
Edo_yekta12 Pnar_2886 benim kırkım çıkar çıkmaz taktılar. Bir buçuk senedir var ama adet günlerim çok uzadi
PnarAkca34 kytx yaş sınırı var mı tüp baglatmada bende sadece iki çocuk istiyorum ikincidenbsonra kesin bağlatirim heralde ,bilgi verir misiniz rica edersem
tevhide37 Rengarenk52 nasıl yani baştan prezervatif takılsa geri çekilmeye ne gerek var ki.bende hapa başlamayı düşünüyorum cerazette emziren annelerde kullanabiliyormuş
kytx Pnar_2886 tabi eş onayı önemli benm eşim sknt vıkarmadı cok şükür allh günah yazmasn 3. Bir cocuga bakamıcagm bir cocugu kazaylada olsa kalsydm eger vizdan azabı cekerdm iki cocgm var bir kız bir erkek onlra can saglıgı versn allahm
ikibebebirhayat annebenanneoldum ben djdjdjjd yeni yaptırdım aşırı kolay asla korktuğum gibi olmadı hatta Dr bitti işlem diyince şok oldum ne ara diye, kolunuza lokal anestezi yapıyorlar Bi iğneyi hissediyorsunuz oda kan aldırma gibi bir acı oldu o kadar
ikibebebirhayat annebenanneoldum Pnar_2886 yani adet kanaması uzatma kısaltma gibi durumlar oluyormuş aynı spiralde ki gibi 12Temmuzda taktirdim İstanbul Zeynep Kamil hastanesinde cihazı alıp gittim taktirdim ama öncesinde beta testi istiyorlar