Usnac1995
Benim oğlum da 22 aylık, cümle kuruyor. Akıcı bir şekilde olmasa da 3.lü 4 lü cümleler kurmaya başladı. 18 ayından itibaren 2li cümle kuruyordu.
Ama sizin bebeğinizin de kelimeleri varmış hiç yok değil.
Bence 2 yaşına kadar zaman verin, o zaman zarfında da bol bol konuşun, anlatın. Açılacağını düşünüyorum.