Kızlae doktora gittim, cümle kuruyor mu dedi, hayır dedim, gelişim testi yapalım dedi işte gün verdiler. Endişe ettim azıcık çok mu geri acaba. Şimdi kelimelerini söylesem size yorum yapar mısınız
Neee( anne)
Baba
Dede
Bebe
Mama
Meme
Çiş
Dada ( kaka)
Sss ( cıs)
Onuu ( onur)
Emii ( emir)
Nanane ( annane)
Nene
Nanna ( motor)
Niine ( iğne)
Doddo ( doktor)
Bibi ( abi)
Deeeh ( gel)
Daju ( kaju)
Daaah ( kalk)
Teyze
Dazo ( gazoz)
Ffff ( su)
Meee möö hav vak gibi hayvan sesleri de var
Ayrıca söylediklerimin bazısını tekrae etmeye çalışıyor bu aralar. Bu dediğim kelimelerin çoğunu gün içinde sürekli aktif kullanmıyor.
Evet biliyorum bu kelimeler aslında 18 ay civarı söylemesi lazım ama o zamanlar da mama meme baba dışında birşey demezdi, son 1 ayda bu kelimeleri ekledi.
Sizce napayım, terapiste gitsem mi, birden açılcak mı dili acaba