Nrkzy
Bu durumdan dolayı alışmakta çok zorlanabilir
Ben bıraktım anneme ablama eşime
Yani genel olarak çok çok bağlı bir çocuk değil
Konuşuyorum bırakırken geleceğim işim var biraz diye tamam diyor mesela
Ama hiç tanımadığım birine bırakmadım bende bundan korkuyorum
Mahallede çok çocuk var ama gel gelelim sürekli istiyor
Evde etkinlik asla yapamıyoruz evde hiç durmuyor