Ay gözümün nuru büyüdü ve bugün kreşe yazdırdık
3 yaşında konuşması güzel her derdini anlatır bir şey olsa şikayet eder
Ama üzülüyorum korkuyorum ay korkumu yenmem lazım🤷
Arkadaş istiyordu sürekli ve yetemiyordum artık o yüzden yarım gün yazdırdık
Durur diye düşünüyorum ama sürekli sıkılan bir çocuk
Orada sıkılmaz heralde diye düşünüyorum 🤷