Cylnn4520 benimde oğlum 18aylıktı hamile kalmıştım doktor hamile olduğum için artık kesmem gerektiğini söyledi bi anda kestim gece uyandığında su verdim hep mama vermek istemedim bu sefer ona alışıcaktı yemesi de gayet iyidi gece uyutmadan da karnını iyice doyurup yatırırdım bi 2 3gün zor oldu her emmek istediğinde göğüsüme tuz sürdüm midesini bulandı hep daha da istemedi darısı 2.sinin başına umarım ondada zorlanmam keserken sütten kesince insan rahatlıyor hem uykuları da düzene giriyor oğlum şimdi 2buçuk yaşında deliksiz uyuyor çok şükür yeni doğum yaptığım için sadece gece bebekle ilgileniyorum abisi kalkmıyor çok şükür