Selam kızlar bir konu da yardima ihtiyacım varrr
Bebeğim 15 aylık emzirmeyi sonlandırma gibi bir düşüncem var çünkü yemek yedirmede zorlaniyorum ve ne kadar yese de beni emmeyi çok istiyor oyun halinegeldi artık gece de ayni sekilde defalarca emiyor. Küçük diye vicdan yapıyorum cevremden de tepkiler alıyorum birde nasil yapmam gerektiğini bilmiyorum memeyi birakinca mamaya gecmelimiyim doğru yolu nasil yapicam yardimcj olurmusunuz