iaqazade bizde asla düzelmeyen yeşil ama siyaha yakın mukuslu sulu kaka yapıyordu. Her mama da istisnasız kaka yapıyordu kafası kan ter içinde kalıyordu. Çocuk doktorumuz bizi gastroenteroloji bölümüne yönlendirdi. Memorial Ataşehir de bi profesör var ona gittik. İlk etap da bu relaktaz dediğim damlayı verdi tamamen bitkisel bir içerik zaten ilaç değil o kadar rahatlattı ki kızımı. Kusmaları bitti kaka rengi ve kıvamı düzeldi asla ıkınma sıkınma kalmadı. 2 ay düzenli kullanalım sonra azaltarak bırakırız dedi. Ağustosun sonunda kontrole gidicez bakalım