iaqazade Sonuçlar çıktı süt alerjisi değil.Doktor enfeksiyon cikmadi süt alerjisi neqativ laktazm bu dedi peki aranizda bebeğinde bu durumla karşılaşan varmı? neler yapdınız? nasıl sürec?
lidokain iaqazade hiç bsey yapılmıyor laktoz intoleransinda. Damla kullaniyorsunuz ve ek gıda döneminde en fazla bir sene sonra düzeliyor.
YumukluSucurtaa iaqazade bebeğimde laktoz intoleransi var 9 ay 1 haftalikken gaz sorunumuz geçti osicol damla kullaniyoruz emzirmeden önce 2 damla ek gıdada laktozsuz ürünler alıyoruz 1 yaşına kadar kullanicaz damlayı şuan 11+8 az kaldı ☺️
Adenmoms68 iaqazade ısrarla cocuk doktorunamı gittiniz yoksa alerji doktorunamı diyo soruyor kadın ama siz bi türlü sorusuna cevap veremediniz 😂
iaqazade neslihanada ay ozur dilerim azeriyim ben yanlış anladım evt cocuk doktoruna gitdik ordada kan testi yaptik
merve1309 YumukluSucurtaa bizdee 52gunluguz bugün doktorunuz osicol bizede verdi sabah akşam emzrime öncesi 2 damla dedi ama . Bana az geldi ben biraz fazla kullanayım dedim de çok ıkınma falan oldu dedim ters mi tepti acaba smdi sizde 2 damla deyince
YumukluSucurtaa iaqazade kaka yapmıyordu hep müdahale ile yaptiriyorduk ve mukusluydu kakası gürültülü yapıyordu
mutlubibekleyis iaqazade Bizimkinde köpük yok ama su gibi oluyor bazen, bir de mukus görüyorum küçük küçük de olsa. Kaç aylık bebeğiniz?