mervenurkilic bunlar otizim belirtisi değil, o çok başka bir evre. Mesela adına aslaaa bakmaz isterseniz 50 kez seslenin.dünya ile hiç bir bağları olmuyor eline aldığı herşeyi direk ağzına görürler, onun ne olduğuna elinde hiç bakmaz. Ne söylesiniz sizi duymaz, hatta sağır zannedersiniz, oyun yada farklı bir şey öğretmeye çalıştığınızda gözlerinize yada size bakmadığı için hiç bir şey öğrenemez bunlar 1 yaşa kadar devam ederse doktora başvurabilirsiniz. Anladığım kadarıyla sizde bu tarz, sorunlar yok içiniz rahat olsun