curlymomms merhabalar. Bizimde ptesi günü randevumuz var ama belirtileri size sormak istiyorum. Oğlum 5 kez epilepsi nöbeti geçirdi öncesinde gelişimi gayet iyiydi fakat sonrasında yavaşlık ve bi kaç sorun olduğunu fark ettim. 1 hafta sonra 1 yaşına girecek ancak hala işaret parmağı kullanmıyor(alkış nadiren yapıyor). Kapıları arada açıp kapatıyor, bebek arabası tekerleklerini çok seviyor görünce direkt dokunuyor. Onun dışında eliyle yemek yemiyor ben zorlayınca çok az yiyor. Olumlu olarak ismiyle seslenince bakıyor, arkadan çıt duysa hemen bakıyor, göz teması çok iyi, dışarda birileriyle karşılaşsak uzun uzun gözlerine bakıp gözlemliyor, kutuya şunları doldur dediğimde gösterdiğimde kendisi de yapıyor, al ver yapıyor, halkaları takıyor bir kere gösterince. Sıralıyor yürümek üzere. Sizce korkmalı mıyım
Ayrıca kelime olarak cici, kedi, cik cik, dede diyor