brvnkr evet onlarda yapıyor sen kendını daha iyi bilirsin bi süre ara ver alerjık yıyeceklere ben mesela bıraz ara verdım sonra peynırı yedım baktım bişe olmadı yogurt feln yumurta yıyınce bıde asıtlı bırseyler içinde oluyodu. Kanı 2 kere gördüm ama kakası hemen mukuslanıyodu oyle oyle 6 aya kadar geldım. Sonrada bebekde basladım. Birde ne diycem alerjı doktoruna götürünce doktor bana resmen kızdı 6 aya kadar cocuga neden hic bıse yedırmedın dıye. Artık 4.5 aylıkken baslatın diyoruz tadımlara. Ne kadar erken besınlerle tanısırsa o kadar alerjı rıskı azalıyormuş. Doktorlarda tabuları yıkıyo sanırım büyüklerin dedıklerı cıkıyor zmanla.