Benim oğlumda aynı problem vardı 3 yaşında şimdi. Hiç yaptirmayi düşünmedim bende genel anesteziden dolayı ama oğlum ağrıyor diyince çok kötü olduk çünkü ağrı kesici şurup icmesine rağmen bir gün boyunca sürekli ağladı. Pedodontiye götürdük ve iki hafta oldu yaptırdık. Genel anestezi ile öndeki 4 dişi kaplama oldu. Ve arkada 4 de çürük vardi onlar da dolgu yapıldı. Ben çok korkuyordum anesteziden ve yapıldıktan sonraki süreçten. Ama şimdi durumu iyi. İyi ki yaptirdik.