Ellf Hanımlar bilginize , deneyiminize ihtiyacım var. Kızım 2 buçuk yaşın da. Ön dört diş biberon çürüğü , diş mineleri döküldü ve artık diğer dişlere de bulaştı. Çocuk diş hekimi genel anestezi ve sedasyon yöntemiyle çekebileceklerini söyledir. Genel anesteziye sıcak bakmıyorum. Aranız da bu yaşlar da sedasyonla çekim yaptıran var mı ? Yardım edin lütfen 😔
nurartar Ellf ablamın kızına yaptılar bütğn dişleri çürüktü ama doktorumuz bu yaşta çekmeye karşıyım ben dedi bi şekilde dişleri onarıp kaplama yaptı
Elfgrn Ellf bir buçuk yaşında kızım var fazla anne sütünden yani mineralinden ön dişleri hep çürüdü şu an iki diş çürük diğerlerine geçmeye başladı çürüğü üstte kalsın postunuz bizim bir ay sonra kontrolümüz var o zaman göstereceğim ben de
BARTUMOM Ellf benim oglumdada var 3 buçuk yaşında üst ön 4 dişinde ama nokta nokta döküntü oldu süt dişleri olduğu için müdahale edilmedi
Ellf Elfgrn biz de Salı yada haftaya pazartesi gidip görüşeceğiz uzman bi doktorla. İ inşallah kolay geçecek bir yol buluruz hepimiz de
alisinannesi17 Elfgrn hangi bölüme çocuk dişe mi aldınız acaba bizim üst 4 diş lekelenmeye başladı erkenden tedavi ettirmek istiyorum siz nasıl bi yol cizdiniz acaba kontrol demişsiniz
Elfgrn Ellf amin inşallah ben mümkün olduğunca yaptırma taraftarı değilim çünkü daha çok küçükler ve psikolojisi bunu kaldıracağını hiç düşünmüyorum. Tabii ileride ne yaşayacağımızı bilemem
Elfgrn tomvejerry evet doğru anladın. Kızım çok aktif hemen bir bebek gece gündüz sürekli ilk önce lekelenme gibi oldu Ondan sonra çürümeye başladı. Benim bu aktif emme dediğimi normal emme olarak algılamayın yani 10 dakikada bir yarım saatte bir süt içen bir bebek benimki gece olsun gündüz olsun sürekli emmek istiyor sonuç olarak çürüdü Bu yüzden mineral fazlalığından. Eğer ki normal dozunda emseydi belki böyle olmazdı
Ellf BARTUMOM bizim de öyle başladı ve şu an tamamen eridi 2 dişi. Diğerlerinin de minesi dökülüyor. İlk defa dün gece dişim ağrıyor diye uyandı :(
tomvejerry Elfgrn Anladım canım teşekkür ederim açıkladığın için benim oğlumda gündüz fazla değil ama gece saat başı uyanıp emiyor o yüzden sordum 🥲
milletsanakanalizemiolacak Ellf benim kızımdada vardı çektirmeyin zaten dökülecek dişleri 2 tane diş hekimine gittik ikiside çekemem işlem yapamam dedi
Ellf Elfgrn bende değildim ama artık canı yanmaya başlayınca maalesef elden bir şey gelmiyor. Çünkü yeni çıkacak dişleri de etkiliyor bu çürük dişler. Şimdi azı dişine geçti ufak bi delik oldu oraya da dolgu yaptırıcam. Apse bile yaptığı olmuştu. Evet küçükler ama her şey sağlık için :(
Busniltos Benım yegenimde var.. 4 yasında , ağrıdan uyuyamıyor cocuk, arkadasları kreşte dalga geciyor , beslenme problemleri var.. Genel anestezi altında tedavisi yapılacak. Bence ilerletmenin beklemenin hiç bir faydası yok..