kuzeyarinn biranneningunluguuuu ayyy keşke burayada gelmeseydim kendi dubyamda iyiydim hicbiseyden haberdiz
biranneningunluguuuu kuzeyarinn ah keşke bunlar olmasaydı keşke… ister istemez korkuyoruz:( evladımız ailemiz yaşantılarımız var…
Arzucln kuzeyarinn Evet bende uyuyamıyorum başka şeyler düşünmek için buraya girmiştim darmadağın oldum gene
kuzeyarinn Arzucln al bendende o kadar kira zami ev sahibi ile ugrasirken içim sıkıldı bir girdim ki neler olmuş dünyadan heberim yoktu
husra Korkmayın Allah’ Korur bizleri ben nöbet tutuyorum çocuğum uyuyor bi defa oldu açıldı dua etcez bişey olmaz Allah in izliyle 🤲🤲