1meowmam fiber de aynı. Annemlerin mahalleye geldi. Çok çekmiyor.
Ya ben dün yine müşteri hizmetlerine bağlandım. Telefondan dsl ayarlarını değiştirirdi. Daha sonra modeminizde kablo doluluğu vs dedi. Onları düzeltti. Dün çok güzel çekiyordu. Hatta bana 5.g modemi önerdi. Bnde aldım. Şuan siz öyle deyince bi üzüldüm 😂😂