kuzey-21 var var sonra diyorlar modemde sorun daha 1 ay öncesi satmışsın bize modemi nasıl sorun oluyor , kablo diyorlar onu buna takıyorlar karşı komşunun ki gidiyor bu sefer , bir arıyoruz öyle birşey yok düzgün geliyor ne düzgün gelmesi , sürekli bakımı var onu da ayrı sayıyorum zaten sorsan internetin çeyreğini zor kullanıyoruz birde 450 500 tl fatura haram zıkkım olsun. Bu telekomünikasyon şirketlerinin kazandığı gram helal değil. Tüm mahalle şikayetçiyiz kime sorsam ev interneti aynı problemler imza toplayacağız fiber alt yapı gelsin oda kimbilir ne zaman gelir , ne zaman sesimiz duyulur.