RojhatinAnnesi72 nnoktaa elimde hiç bir şekilde durmuyor pis pis sesini de sevmiyor ee de diyorum şuan 7 aylık doğduğundan beri beşik kollarımı hissetmiyorum artık kolik bebek olduğu için hiç durmuyor
RojhatinAnnesi72 melike4672 evet valla bazen diyordum rahat uyusun kundaklama yapmıyordum elini yüzüne vurunca uyaniyordu şuan da ayağını ağzına doğru getiriyor
Selin_ferdi42 RojhatinAnnesi72 Üzülme Bende ilk çocuğumu emziremedim sıkıntıdan sütüm kesildi 2 aylık emdi onuda salladım hep öyle uyuttum bunda böyle oldu annelik çok zor bişey zamanla düzelir inşallah