Gaz dönemleri zorlu geçince oğlumda sallanarak uyumaya alıştı . Daha kötüsü uyuyuncada sallamaya devam ediyorum bıraktığım an hissediyor uyanıyor 4 aydır çok zorlu geçiyor. Sadece geceleri uyku arasında hamaktan alınca emip geri dalıyor yatakta benimle uyuyor.Bir aya çalışmaya başlıcam nasıl olacak hiç bilmiyorum. Tecrübeli arkadaşlar yardımcı olabilir mi. Gün içinde tuvalate gidemediğim zamanlar oluyor