yodamom feyzsali bizde hipp kullanıyoruz ama 2 aydır kabızlık var mamayla alakası yok demekki. Bizimkiden4 aylıkken o civardı. Doktorlar normal diyormuş size neyseki.bizimki bir ay kilo iyi alıyordu diğer ay hiç almıyordu