Kızlar bebeğim 2700 kilo doğdu şuan 5 buçuk aylık ve 5.700 gr. Kilosuna çok takıyorum canım sıkılıyor. Hep gaz sorunu vardı uykularımız ve öğünlerimiz çok düzensizdi. Şuan biraz daha iyi ek gıdaya geçtik 3 haftadır. Nasıl bir beslenme planı yapmalıyım? Kaç öğün yemek kaç öğün mama vermeliyim(sadece uyurken emiyor memeyi karnını doyurmak için almıyordu biraz emsin doyuyordu o yüzden sütümde az) ne yedirirsem sağlıklı şekilde kilo alır? Kilosu az olup ek gıdaya geçince toparlayan bebişler var mı?