BalBocugum Kızım bu aralar kafayı süpürgeye taktı. Baktım migtosta var ama bilemedim alıp kullanan var mı memnun musunuz?
aryig BalBocugum uçar oyuncak süpürgeyse ben bime gelince almıştım iki gün sonra bozuldu yani cidden çok dandik ama oğlum seviyor diye de iadeye götürmedim oynuyor hala.
Semaaa39 BalBocugum oğlumda çok seviyor süpürgeleri. Bende bundan almıştım. Arladaşlar çabuk bozuldu vs demiş ama biz öyle bi sorun yaşamadık. Pil olarak duracell takınca uçuyor resmen süpürge. Hem sesli hem ışıklı ama çok beklentiye girmeyin yinede. Birde eşim içini açıp köpük parçalarını azaltmıştı dönen kısmında. Çok olduğu için takılıp dönmğyordu. Şimdi yerden yere düşüyor falan gala sağlam. Geçenlerde toyyyz da görmüştüm kablolu süpürgeler gibi o da güzeldi. Hemde pembe renkliydi. Bence bi orayada bakın. Benim oğlum kablolu süpürge hastası çünkü :)) benimle birlikte açıp oda süpürüyor. Bazen aklına gelince tek başına açıp süpürüyor falan çok çok hosuna gitmişti. 1 yasında yoktu aldığımda suan 19 aylık :))
Ucansupurge BalBocugum Aşırı dandik Migrostan almadım ama trendyoldan almıştım 500tlyi cocuga verseyd üst üste koyup saysaydi daha çok faydası olurdu.
zekkk BalBocugum benim kızıma aldım hemen kırdı aslın da güzel sesi de çıkıyor ışığı da yanıyor ama benim kızım 2 güne kırdı
BalBocugum Hmnn bi cesaret bende alacağım muhtemelen. En uygunu o görünüyor çünkü hepside felan daha pahalı 🙄
aryig BalBocugum a101 de alacakken orada çalışanlar öyle demiş babama babam da boş ver dedi ben sonra yorumlara falan da baktım aynı şeyler şikayetler gerçek yani ama ben yine de bir ihtimal dedim sabahın köründe sıraya girip aldım 🤣 ama bozuldu işte yine de dediğim gibi umursamadım oğlum oynuyor ben süpürge açınca o da süpürüyor falan sjsjsjsjjs
BalBocugum aryig sesli ışıklı diyor onlar mı bozuldu? Ya benim kızım buaralar hiç rahat bırakmıyor süpürürken kendi alıp yapmak istiyor, bana vermiyor süpürgeyi Hatta sırf süpürge açmak için yalandan yere bişeyler döküyor belki bizde de işe yarar 🤔🙏
aryig BalBocugum evet sesi de ışığı da bozuldu hiçbir şey yapmıyor öyle süpürge olarak yaşamını sürdürüyor evde shjshs. Ya işe yarayabilir oğlum çok seviyor cidden hemen kapıp geliyor süpürgeyi deneyin en fazla bozulur ama yine oynar bence
Semaaa39 BalBocugum Benim gördüğüm komple pembeydi. Fiyatıda böyle uygundu. Şuan 400-500 olsun yani bi bakın mutlaka :)
Semaaa39 aryig tabikii. Köpükler o dönme yerine çok oldukları için sıkısıp kalıyordu. Eşim içini açtı. Onları azalttı. Kablolarını düzeltti falan. Hem daha sesli çalışmaya başladı. Bide duracell de çok farkettiriyor
aryig Semaaa39 yukarıdaki arkadaş da yazmış da biz hep duracell kullanıyoruz da bakalım deneyelim içini açıp bakalım 🤔