Bizde 2 aylığız mamayı kesmeyi düşünüyoruz denicem yarın çişli bez sayısına göre ona göre tamammen kesicem çünkü sütünün yettiğini düşünüyorum ama beni tedirgin eden oğlum memede biraz emdikten sonra çok ağlıyor diğer memeye alıyorum onu da emiyor biraz sonra yine ağlıyor memeye almaya çalışıyorum kafasını itiyor gelmiyor bu durumu yaşayan varmı doğmuyor diyemi ağlıyor ondan korkuyorum bırakmaya mamayı