Minmini sudess eğer doktorunuz deneyin diyorsa korkmayın deneyin. Belki de artık mamaya ihtiyacınız olmayacaktır. Eğer o 1 hafta sürede çiş durumları azalırsa yine sorarsınız doktorunuza
tazelianne sudess eğer sütünüz yetiyorsa kesinlikle bırakmayı deneyin bende sizin gibi ya aç kalırsa diye düşündüm hep etrafımdakiler aç bu çocuk dedi hep verdik şimdi 6,5 aylık hiç emmiyor sağıp veriyorum çok zor bi süreç
sudess Linaduygu bugün ilk defa denedim çiş sayısı normal uyuyor da ama biraz da tedirginim aç kalmasındsn dolayı doktorum bir hafta deneyelim dedi
sudess busraegemelih mama takviyesi yle kilo alımı biraz fazla gitti bu aralar doktorum deneyelim dedi
busraegemelih sudess sütünüz yeterli demek ki, doktor tavsiyesi de olduğuna göre rahatça deneyebilirsiniz bence. Zaten aç olan çocuk kendini belli ediyor, içiniz rahat olsun 🥰
eses2018 sudess merhaba sütü artırmak için bişey yaptınız mı benim de 22 günlük bebeğim 3saatte bir 2 ölçek mama içiyor . Herşeyi yapıyorum çoğalmıyor sütüm
tazelianne sudess siz benim gibi yapmayın sütünüze güvenin ben çok pişmanım bebeğim 2,5 aylıkken 750ml süt sağıyordum ama yine mama veriyordum oysaki kilosuna göre yetiyormuş sütüm, çok doyurmaktan çocuğum reflü oldu birde öyle uğraştık
busraegemelih sudess yedi buçuk aylık oğlumdan bildiriyorum, uyuyamıyor:) yenidoğan dönemi uykuya düşkünlüğü daha çok olduğu için emzirme aralığınızı takip edin iki üç saatte bir emzirilmesi gerekiyor diye biliyorum bu süreçteyken. Zaten siz emzirmezseniz uyuya kalsanız kendisi kıyameti kopartır merak etmeyin😘
tazelianne isufumveben evet ama hala yetmiyor sanıyordum çevre baskısı maalesef Şuan emmiyor kaç aydır sağıyorum çok azaldı günde 150 zor oluyor