aselinanesii yok canım bu yıl gitmedik o yuzden bisey diyemiyorum balayında gitmistik 2021 yazı sonra pes peşi iki co uk olunca gidemedik seneye insallah yine oraya gideceğiz. O zaman 3 gece 3.500 vermistik. Google yazın rezarvasyon kısmından bakın otel, yemekler, deniz gercekten efsane. Otelin kapalı havuzun kimse kullanmıyordu herkes dışardaydı biz içerde ki havuzda sadece ikimizdik baya iyiydi yaa